Ispitivanje zadovoljstva zaposlenih se koristi za utvrđivanje slabih tačaka u organizacionoj kulturi kompanije. Na osnovu dobijenih rezultata definišemo aktivnosti i alate potrebne za unapređenje organizacione kulture.
Zadovoljstvo zaposlenihTrening u kompaniji WurthInterna komunikacija
Sadržaj treninga
Načini ispitivanja zadovoljstva zaposlenih
Sastavljanje ankete za ispitivanje zadovoljstva
Izbor motivacionih faktora za kreiranje ankete
Formulisanje tvrdnji za izabrane motivacione faktore koji se ispituju
Skala odgovora na anketne tvrdnje
Kreiranje izveštaja o ispitivanju zadovoljstva
Definisanje aktivnosti za unapređenje zadovoljstva zaposlenih
Povezanost rezultata ispitivanja i organizacione kulture kompanije
Osnove organizacione kuluture komapanije:
Formulisanje i komuniciranje kompanijske vizije, misije i vrednosti
Izrada kodeksa poslovnog ponašanja
Kontinuiran rad i alati za unapređenje organizacione kulture kompanije
Koristi od treninga
Samostalna priprema i realizacija procesa ispitivanja zadovoljstva zaposlenih, tumačenje rezultata i preduzimanje aktivnosti za unapređenje organizacione kulture.
Na treningu se dobijaju formulari i obrasci koji se koriste u praksi, a u vezi su sa temom treninga.
Datum i vreme održavanja treninga
Trening se obavlja online uživo, uz pomoć Zoom aplikacije i u direktnoj komunikaciji sa predavačem. Trening traje dva dana, termini održavanja su:
20.04.2023. od 17h do 21h
27.04.2023. od 17h do 21h
Cena treninga
Cena dvodnevnog treninga, za navedene datume, sa 35% popusta iznosi 400 EUR (puna cena treninga je 615 EUR)
Vaše mesto možete rezervisati telefonom +381‑11‑6302170 ili na e-mail: office@upravitelj