Često menadžment i zaposleni ne vide ,,stvari” u kompaniji na isti način i zato su informacije dobijene anonimnim putem od zaposlenih dragocene u kreiranju poslovne politike svakog odgovornog menadžmenta.
Ispitivanje zadovoljstva zaposlenih pomaže menadžmentu da svesno i kontinuirano pristupa kreiranju željene organizacione kulture koja bi omogućila maksimalno efikasnu organizaciju.
Putem ispitivanja zadovoljstva motivacionim faktorima, od kojih su najčešće korišćeni: komunikacija, organizacija, rukovođenje, sigurnost, materijalni podsticaj, mogućnost razvoja i uslovi rada dolazi se do važnih informacija šta sami zaposleni misle o načinu na koji se radi u organizaciji. Na osnovu rezultata ispitivanja mogu se definisati slabe tačke u funkcionisanju organizacije i preduzeti blagovremene korektivne mere.
Zadovoljstvo zaposlenih se ispituje putem anonimnog upitnika. Pripremu i organizaciju ispitivanja zadovoljstva obavljaju naši stručnjaci.
Koristimo naprednu elektronsku aplikaciju i obrađene rezultate isporučujemo u roku od 2 nedelje.