Korporativni trening
Konflikt se doživljava na svim nivoima ljudske aktivnosti, od međusobnog do međunarodnog. Konflikt je česta pojava i u modernim organizacijama. Ne postavlja se pitanje da li ste izloženi konfliktu, nego šta da radite sa konfliktom. Ovaj trening ima za cilj da poveća svest polaznika o tome šta je konflikt, da im omogući prepoznavanje sopstvenih stilova u rešavanju konflikta i da im pruži priliku da razviju neke od tehnika za efikasnije upravljanje konfliktom.
Ova znanja mogu pomoći zaposlenima da produktivnije koriste svoje radno vreme, brzo i efikasno rešavajući konflikte. To maksimizuje korišćenje resursa i ujedno je veliki benefit za samu poslovnu organizaciju.
Konflikt je neizbežan i kao takav predstavlja ozbiljnu prepreku za razvoj pozitivne atmosfere na radnom mestu i u praksi je prepoznat kao ozbiljan demotivišući faktor, u skladu sa tim cilj treninga je da se pomogne učesnicima da prepoznaju sopstveni stil rešavanja konflikata i da ga prilagode konkretnoj situaciji.
Trening daje priliku učesnicima da nauče tehniku aktivnog slušanja i rade na razvoju sopstvenog asertivnog ponašanja. Polaznici imaju mogućnost da nauče kako treba da intervenišu u kriznim situacijama i kako da u procesima pregovaranja i medijacije upravljaju konfliktima.