Category management

Trening je namenjen rukovodiocima prodaje, category menadžerima, menadžerima nabavke, regionalnim menadžerima prodaje, brend menadžerima, key account menadžerima, zaposlenima u maloprodajnim objektima na poslovima izlaganja i održavanja asortimana. Cilj treninga je da učesnici steknu osnovne veštine category menadžmenta kako bi adekvatno odgovorili na nove i sve zahtevnije potrebe tržišta robe široke potrošnje.

Sadržaj treninga

  • Šta se postiže kroz KCM?
  • Efikasan odgovor na potrebe potrošača
  • 8 koraka upravljanja kategorijom
  • Zadaci i polja delovanja category menadžera
  • Faze delovanja category menadžmenta
  • Prednosti iz perspektive kupca
  • Trgovci vs. Proizvođači
  • Kvalitet vs. Vrednost

Koristi od treninga

  • Sticanje osnovnih veština upravljanja kategorijom proizvoda
  • Upoznavanje faza delovanja Category menadžmenta
  • Usvajanje prednosti Category menadžmenta kroz različite perspektive ( kupca, proizvođača, trgovca)
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram