Key account management

Trening je namenjen Key Account menadžerima koji upravljaju ključnim kupcima i srednjem menadžmentu koji je odgovoran za implementaciju prodaje u okviru svoje jedinice ili sektora. Trening ima za cilj unapređenje veštine planiranja i vođenja ključnih kupaca.

Sadržaj treninga

  • Razlozi postojanja Key Account menadžment-a (KAM)
  • Benefiti KAM- za kupce i dobavljače
  • Kriterijumi za selekciju ključnih kupaca
  • Izrada kompanijskog portfolia za ključne kupce
  • Dizajniranje KAM strukture
  • Definisanje uloga i odgovornosti po radnim mestima KA
  • Model planiranja za KAM
  • Situacione analize (potrebe kupaca, konkurencija, partnerski odnos i drugo)
  • Profitabilnost KA
  • Razvijanje dugoročnog odnosa sa ključnim kupcima

Koristi od treninga

  • Prepoznavanje značaja KAM
  • Dizajniranje strukture i modela planiranja za KAM
  • Kreiranje akcionog plana za ključne kupce

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram