Uspešna prodajna prezentacija

Trening je namenjen svima koji su u direktnom i neposrednom kontaktu sa klijentom/kupcem i prodaju uslugu, rešenje ili proizvod. To su pre svega komercijalisti, prodajni predstavnici, prodajno osoblje, unapređivači prodaje kao i svi oni koji žele da poboljšaju i unaprede svoju prodajnu komunikaciju, te postanu još uspešniji u poslu kojim se bave.

Sadržaj treninga

  • Značaj adekvatne pripreme
  • Prvi utisak/ usklađenost verbalne i neverbalne komunikacije
  • Aktivno slušanje
  • Uspostavljanje rapport-a
  • Vizuelac, auditivac i kinestetičar – pristupi u prodaji
  • Prezentovanje proizvoda i usluga (karakteristike/prednosti/ koristi)
  • Otklanjanje primedbi
  • Socijalna percepcija - pitanje tačnosti opažanja drugih osoba, greške u opažanju i stereotipi

Koristi od treninga

  • Razvijanje aktivnog pristupa prema kupcima
  • Podsticanje aktivnosti koje doprinose stvaranju pozitivnog odnosa sa kupcem
  • Upoznavanje veština potrebnih za uspešnu prodajnu prezentaciju
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram