Pisana poslovna komunikacija

Način na koji zaposleni međusobno komuniciranju i komunikacija koju ostvaruju sa komitentima je ogledalo svake kompanije. Adekvatna i profesionalna usmena i pisana komunikacija zaposlenih je veština koju većina poslodavaca smatra najvažnijom veštinom koju zaposleni treba da poseduju.

Kome je trening namenjen?

  • Svim zaposlenima koji komuniciraju sa drugim licima kako u okviru tako i van kompanije
  • Svima koji žele da poboljšaju svoje performanse u poslovnom životu, kao i da nauče neka pravila efikasne komunikacije kako u poslovnom, tako i u privatnom životu

Sadržaj treninga

  • Poslovna korespodencija
  • Pisana poslovna komunikacija; dopis, ponuda, zahtev, žalba, obaveštenje, poslovni email i dr.
  • Telefonska komunikacija - pravila
  • Conference call
  • Poslovni sastanak; priprema i održavanje sastanka
  • Verbalna i neverbalna komunikacija
  • Aktivno slušanje
  • Asertivno ponašanje
  • Komunikacija na radnom mestu - interno
  • Komunikacija sa klijentima

Očekivani efekti

  • Trening omogućava razvoj veština efikasne poslovne usmene i pisane komunikacije
  • Daje priliku učesnicima da nauče tehniku aktivnog slušanja i rade na razvoju sopstvenog asertivnog ponašanja
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram