Trade marketing

Trening je namenjen marketing menadžerima, menadžerima prodaje i srednjem menadžmentu kako bi stekli i unapredili veštine kreiranja tražnje kod kupaca.

Sadržaj treninga

  • Razumevanje prilika za kupovinu i konzumaciju potrošača
  • Dinamika kanala prodaje
  • Uvid u potrebe maloprodaje
  • Osnovni principi upravljanja kategorijama u maloprodaji
  • Kreiranje specifičnih solucija za kupce i marketing program za potrošače
  • Merchandinsing strategije i taktike
  • Implementacija marketing mix-a
  • Adekvatna POP komunikacija na mestima prodaje
  • Merenje učinka i evaluacija trade marketing aktivacije

Koristi od treninga

  • Sticanje osnovnih veština shopper marketing-a (marketing prilagođen potrošačima)
  • Upoznavanje sa principima category menadžmenta ( upravljanje kategorijama u maloprodaji)
  • Usklađivanje promotivnih strategija brenda sa strategijama kupaca
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram