Veštine prodajne komunikacije

Trening je namenjen svima koji su u direktnom i neposrednom kontaktu sa klijentom/kupcem i prodaju uslugu, rešenje ili proizvod. To su pre svega komercijalisti, prodajni predstavnici, prodajno osoblje, unapređivači prodaje, kao i svi oni koji žele da poboljšaju i unaprede svoju prodajnu komunikaciju, te postanu još uspešniji u poslu kojim se bave.

Sadržaj treninga

  • Uspešna prodajna komunikacija kroz prodajne korake
  • Veštine komunikacije: aktivno slušanje, verbalno& neverbalno komuniciranje, postavljanje otvorenih i zatvorenih pitanja
  • Razumavanje različitih tipova klijenata i adekvatna reakcija
  • Postojeći i potencijalni odnos sa klijentom- najbolja strategija za rast prodaje
  • Veština reagovanja na primedbe, sugestije, prigovore i žalbe
  • Teški klijenti - metode komunikacije

Koristi od treninga

  • Prepoznavanje potreba i očekivanja klijenata i proaktivno reagovanje
  • Uočavanje različitih tipova klijenata i adekvatno prilagođavanje pristupa
  • Efikasna komunikacija sa teškim kupcima
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram